29 de gener del 2007

Felicidad, para siempre

Ja he escrit algunes vegades en este blog al voltant de la importància que té, per a mi, la música.

La música, a més de donar a la vida una altra dimensió, és un element capaç d'influir en l'estat d'ànim.

Si no, vegeu este vídeo que m'han passat. No havia escoltat mai parlar d'este grup xilé, que fa reggae, i que s'anomena com la placa continental que va donar lloc a les que hui en dia són, més o menys, les terres de l'hemisferi sud.



M'ha agradat molt, esta cançó. M'ha arribat a través d'un correu d'una molt bona amiga, en què ens desitja un bon començament de setmana.

Doncs, sí, és una molt bona manera de començar la setmana. Si escoltes detingudament esta cançó, el "bon rotllo" de la música reggae entra per l'oïda i, des del cervell, transforma el teu estat d'ànim, independentment que u siga o no aficionat a este grup o a esta classe de música (o a alguna que altra substància).

Doncs, això... Bona setmana, i felicitat per sempre! :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo ja sòc fan del nonitet "kukuxumusero porrero", on l'has trobat?

Bé, ja he escoltat tota la cançó i, sí, m'agrada, és molt bonica i tranquil·la, fa que les coses siguen agradables mentres l'escoltes.

I clar...jo l'ha personalitzat i "customitzat" al meu gust i amb el meu sentir...

"felicidad es lo que tú me das, felicidad es cada rato en que conmigo estás, felicidad es..."

En sent una moneta, jejeje