17 d’agost del 2006

Tornem a Taizé

Hui he rebut per correu un regal inesperat, inusual...; una autèntica sorpresa. Encara no he reaccionat a penes.

Ja és estrany, hui en dia, rebre un paquet per correu (del normal, no de l'electrònic). Doncs bé, ahí el tenia, damunt de la meua taula, i jo, pensant: "Què serà?". L'he obert, i era un bol de Taizé, un tassó roig de plàstic, dels que es fan servir al desdejuni tots els dies a Taizé!!! Anava acompanyat d'una postal d'una amiga, escrita des de Taizé, d'este mateix estiu.

Quins records més bonics i més vius...

I justament d'ací a uns dies partim de nou cap a la muntanyeta de la reconciliació i de l'esperança que va fundar el germà Roger, per a passar una setmana allí, vivint de les fonts de la fe, tornant a enriquir-nos de l'experiència de compartir, adonant-nos que ser nosaltres mateixos és possible i és bo, i agafant forces per a seguir kaminant.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

¡¡¡¡Que bé, que bé, demà anem cap a Taizé!!!! Jo pense que per a mi va ser tota una experiéncia, segur que aquesta nit no dormiré bé dels nervis...Per a mi supondrá una porta a noves espectatives i tambè, tancar una etapa. Vaig molt animada i en moltes ganes d´aprendre i que disfrutar en TU, en TOTS...

Kaminant ha dit...

M'alegre que vages amb eixa il·lusió. És bo. :-)

Jo també hi vaig amb moltes ganes, i també per a mi serà tota una experiència estar allí amb tu.

Ens veiem demà, "anònima"!

Carmen Bellver ha dit...

Enhorabuena por el blog. Mi dominio del idioma no me permite utilizar el valenciano, pero me alegra ver lo bien que lo haces.
Siempre es agradable encontrar un blog amigo. Un cordial saludo