19 de setembre del 2006

Posant-me en marxa de nou

M'agradaria dir que mai no ens detenem, que sempre estem en marxa... Però, almenys en el meu cas, no és així...

El ben cert és que este mes de setembre m'està costant arrancar, posar-me en marxa, en tots els sentits... Ja ha passat lo pitjor (la suposada síndrome postvacacional). Però, hi ha massa coses en el meu cap, en la meua agenda mental, massa tasques en estat "pendent".

Enguany vaig a fer un intent real i concret de donar el meu temps als demés, però preferisc escriure sobre això quan ja siga realitat.

També em propose anar més enguany a les oracions de Taizé, perquè pense que em pot ajudar.

Com Súper Mario Bros, superant obstacles...

3 comentaris:

Carmen Bellver ha dit...

Que Taizé sea el encuentro ecunémico de todos aquellos que creen en los hombres y mujeres de buena voluntad. Un saludo

Anònim ha dit...

Jo sols puc dir-te una cosa: que saps que em tens al teu costat per ajudar-te en el que necessites i que m´agrada escoltar-te...
A tots ens costa tornar a la rutina, a la feina, a les clases...sols que a uns més que a altres.

No t´obsesiones, ets més normal del que penses.

Kaminant ha dit...

Gràcies, de veritat, "anònim". ;-)

El teu suport em resulta molt reconfortant i càlid.

No vull calfar-me el cap més del degut, de veritat. No m'obsessionaré.