23 d’octubre del 2006

Informe de la sostenibilitat a Espanya

Llegit a MadrI+D: Medioambiente y ciencia:

El día 9 de octubre de 2006 se presentó el 2.º informe de la sostenibilidad en España. [...] El Presidente del Club de Roma, Ricardo Diez Hochleitner se mostró inmensamente preocupado, sobre todo en un aspecto: la creciente e imparable subida de las emisiones de CO2 en España.

[...] El Ministerio de Medio Ambiente está haciendo un inmenso esfuerzo para que las cosas vayan mejor, pero el resto de los ministerios del país pasan directamente del tema y como mucho se interesan en "estudiarlo" para tomar, en su caso unas medidas sin prisa alguna. [Llegir-ho tot]


La solució que donen en el blog és clara: plantar arbres i muntar centrals solars.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Des de el meu punt de vista i amb la meua mínima formació, et puc dir que Espanya té les emisions que es mereix. Es a dir, un pais que no s´ha preocupat en tindre una xarxa BONA de transport públic, que no ha mostrat interés per educar en la cultura del medi ambient sino, sols en educar en l´estudi, un pais on les energies alternatives no es gratifiquen (si entenem per gratificar que el kwh d´energia verda es pague a preu superior, em fique a riure), on els ajuntaments fiquen problemes a les instal.lacions verdes als llars en volta de facilitar-les...i un llarg etc.

Aleshores, jo crec que encara tenim poques emisions de CO2.

Crec que encara ens queda molt per recorrer!!!