21 d’octubre del 2005

Coses a tindre en compte

En este blog no sols vull escriure de projectes, idees, pensaments... També vull escriure ací coses a tindre en compte, en general, i en particular coses relacionades amb les trampes en què sovint caic... no sé. Millor serà començar.

Unes bones amigues m'han donat alguns consells per a kaminar un poquet més recte, i vull ficar-los ací.

  • No despistar-me. Fer lo que he de fer, i no tant lo que m'apetix en cada moment.
  • No pensar tant, i seré més feliç.
  • Parle molt amb mi mateix. —De veritat? —Sí, de veritat, t'ho dic jo.
  • Organitzar-me millor el temps, i fer-ho d'una manera realista.
  • Si m'alce de matí volent canviar el món, em gitaré de nit totalment desil·lusionat.
  • La clau: intentar dia a dia que la vida de la gent que m'envolta siga millor. No som illes; l'efecte es pot anar transmetent.
  • O siga, pensar globalment, actuar localment.
  • Fer exercici genera endorfines.
  • No perdre tant el temps No dedicar excessiu temps a certes activitats, per exemple amb este blog. Control·lar. No despistar-me. Dedicar temps a cada cosa segons la seua importància i, sobretot, la seua urgència. Saber prioritzar.
  • És un fet que quan m'adone que sóc capaç de fer una cosa, de canviar un hàbit, etc., és quan comence a ser capaç de fer-ho.
A mode de resum, i com a conclusió i remei a tots els meus mals, diré que he d'aconseguir centrar-me més a FER LA TESI.